Cum functioneaza Booking.com?

Ati rezervat vreodata o camera de hotel prin Booking.com? Probabil da, avand in vedere ca in fiecare zi se fac peste 700 000 rezervari prin acest site. Cand plecam undeva, noi apelam mereu la Booking.com, uneori doar pentru a compara diferite hoteluri si alteori pentru a face rezervarea finala. Am fost multumiti de fiecare data, dar daca vreti sa aveti parte de-o experienta ok de la inceput pana la sfarsit, trebuie tinut cont de urmatoarele lucruri:

  • Fara un card de credit valabil este aproape imposibil sa rezervi o camera prin Booking.com.
  • Pentru acelasi tip de camera sunt afisate tarife diferite. Pretul cel mai mic este oferit in cazul rezervarilor care nu pot fi anulate. Pentru acest tip de rezervari, banii aferenti intregii sederi vor fi retrasi din cont pe loc. Am ales mereu varianta mai scumpa, care ne-a permis sa anulam rezervarea cu pana la cateva zile inainte de data sederii. Diferenta de pret poat fi data si de lipsa/prezenta micului dejun.
  • Cititi cu atentie comentariile si recenziile facute de alte persoane care au fost cazate la hotelul la care doriti sa faceti rezervarea. In acest fel aflati informatii pretioase care pot influenta decizia finala.
  • Fiti atenti la politica de anulare a hotelului. In unele cazuri anularea este gratuita cu pana la o zi inainte de data sederii, dar sunt hoteluri care te taxeaza pentru prima noapte de cazare sau pentru tot sejurul daca nu anulezi chiar si cu 2 saptamani in avans.
  • Daca ajungeti la hotel seara tarziu sau noaptea, luati legatura in avans cu cei de la hotel si anuntati-i, in caz contrar va puteti trezi in miez de noapte ca rezervarea v-a fost anulata pe motiv de no show, banii au fost retrasi din cont, iar camera dvs. a fost deja data altcuiva. Ar putea fi inceputul unei vacante de cosmar.
  • Dupa finalizarea procesului de rezervare, trebuie sa primiti un email de confirmare. Daca nu primiti acest email, ceva nu este in regula si este posibil ca rezervarea sa nu se fi incheiat cu succes. Contactati reprezentantii Booking.com pentru a sti exact care este statusul rezervarii.
  • Luati cu voi  adresa de email si numarul de telefon la care pot fi contactati cei de la Booking.com. De ce? Pe forumuri sunt multe persoane care descriu situatii in care hotelul a acceptat mai multe rezervari decat capacitatea sa, in speranta ca anumite persoane nu se vor prezenta si totul va fi ok. Dar cand se prezinta toata lumea, cineva ramane pe langa. Hotelul va incerca sa scape de orice responsabilitate, tocmai de aceea luati legatura cu Booking.com si vor stii ei cum sa ii sperie pe hotelieri pentru a va asigura cazare intr-o un alt loc. In mod similar, daca ati rezervat o camera cu vedere la mare si primiti una cu vedere la parcare, cereti inapoi diferenta de bani.
  • In momentul in care se incheie intelegerea intre hotelieri si Booking, acesta din urma primeste un anumit numar de camere. De aici si posibilitatea ca Booking sa confirme instant rezervarea la unitatea de cazare respectiva. Tot in acordurile semnate intre Booking si unitatile de cazare este specificat faptul ca daca unitatile de cazare nu pot oferi camera rezervata, atunci trebuie sa ofere o alta alternativa la acelasi pret sau mai scumpa.
  • Daca cititi politicile hotelului, conditiile rezervarii si descrierea camerelor, nu ar trebui sa aveti parte de surprize neplacute.

Noi preferam sa rezervam camerele la hotel prin Booking si pentru ca avem garantia ca nu pierdem camera si hotelierii nu ne pot pacali, deoarece Booking-ul are un renume de aparat si stie ce inseamna puterea internetului, in comparatie cu hotelierii.

In plus, cu Booking ai siguranta platii online, deoarece, in trecut, am rezervat o cameră la un hotel din Praga direct de pe site-ul hotelului, iar dupa o saptamana am fost sunat de la banca sa ma intrebe daca am facut cumparaturi prin SUA (deci cardul imi fusese hackerit). Stiu ca este din cauza hotelului pentru ca mai multe persoane care s-au cazat la hotel in aceeasi perioada au patit acelasi lucru.

Ultimele comentarii

Adauga un comentariu